Thursday, July 14, 2011

lukakan hati

Ya Allah,

aku rasa kepala aku semak sangat.
aku tak ada benda yang nak dirunsingkan tapi lelaki itu memenuhi kotak fikiran aku. tiap-tiap kali aku on fb, aku mesti akan pergi page dia. aku tak tahu kenapa. aku macam saja lukakan hati aku sendiri. 

dia mungkin belum jumpa perempuan lain. tapi, dia dah lama lepaskan aku. go on. move on. berapa kali aku nak cakap entah. tapi aku senang hati jugak sebab walaupun dia ignore and tak reply mesej or call aku or any contact, atleast dia still ingat aku. macam mana aku confident cakap macam tu, itu biarlah rahsia. 

aku ada terbaca, bercinta bermaksud bersedia melukakan hati sendiri. tapi, waktu tu aku tak bercinta. tapi, bila aku dah hilang dia, baru aku sedar, ohh, itu sebenarnya cinta.

Subhanallah.

No comments:

Post a Comment