Tuesday, November 23, 2010

dah keluar ke?alaaaaa :(


-nursery-

hallo hallo.
boring betul asyik post pasal nursery. sorry la. jakun sikit sebab tak pernah kerja nursery.


hari ni dhiya [budak yang parents die slalu buat hal itu], secara officialnya sudah berhenti dari nursery, sob sob sob... sedih sangat, memang la budak tu selalu buat hal. tapi aku suka dia.

budak tu cantik. serius!
first time aku nampak dia, aku dah suka, tapi 1st impression aku selalu salah. ahaha.

kalau besar, budak tu sesuai jadi model. rambut dia cantik. petang-petang aku suka main-main rambut dia. and dia la antara budak yang paling bergayaaaa sekali di nursery tu. tapi, pengasuh yang lain tak suka dengan fesyen baju yang dia selalu pakai. alamak..stylo tuh~
pastu mata dia bundar. comelllll!!!!! alamak. ape kena aku ni?
ah.. aku tak pedulik. mood sedih tak dapat jumpa dhiya lepas ni.

ouh. tadi mak dia datang bayar duit. aku perhati je. aku rasa dhiya ni ikut mak dia. mak dia cantik jugak. putih. mata pun besar.
bapak dia? hmm...bapak dia polis tau! patut la soal siasat aku macam aku serial killer aritu. mampos aku tak pedulik!
tapi, aku harap dhiya tak ikut perangai parents dia. memandai aku je nak kata orang. tapi betul! dhiya, tolong laaaa.. don't follow the attitude ok! u're a good gurl rite? ahaks.

sayonara dhiya... i miss you~ (hampeh kunyit!)

No comments:

Post a Comment