Monday, November 29, 2010

karaoke ?



Dan...
Bila esok datang kembali
Seperti sedia kala dimana kau bisa bercanda

Dan...
Perlahan kaupun, lupakan aku
Mimpi burukmu
Dimana t'lah kutancapkan duri tajam
Kaupun menangis, menangis sedih
Maafkan aku...

Dan...
Bukan maksudku, bukan inginku
Melukaimu sadarkah kau di sini 'kupun terluka
Melupakanmu, menepikanmu
Maafkan aku

Lupakanlah caci maki saja diriku
Bila itu bisa membuatmu kembali bersinar
Dan berpijar seperti dulu kala






uhuk uhuk. 
sakit tekak menyanyi.
lately asyik ulang nyanyi lagu ni je. bangun tido, sebelum tido, lepas sembahyang. ahhh..kronik kronik!
entah makhluk Allah mana la punya baik hati sangat pegi send lagu ni kat aku. grrrrr...
tak pasal-pasal orang kata aku tak mengikut perkembangan muzik. cis! aku tau la lagu-lagu baru, cuma aku tak layan je..ahaha. 




ouh. terima kasih daun keladi untuk penghantar lagu itu. siap acoustic petik-petik gitar nyanyi ala-ala macam kat konsert. haish~ nasib suara kau takat average aje. kalau tak maun aku lempar handphone aku atas tilam! 


tapi, saya sukeeeee! sebab saya dah lama mau dengar orang petikkan gitar untuk saya.. 




sebenarnya, nak belajar gitar..tapi tak pernah gheti. plus malas nak on9 bukak youtube. pemalas!



kamu! boleh tak mula conversation esok hari?
esok last day keje. yabedabeduuuuu!!

No comments:

Post a Comment