Friday, November 26, 2010

another two days

aina amirah..i'm gonna miss u

[nada agah budak kecik]
baaaa........chakkkkkk!
baaaaa.....chakkkk chakkk chakkkkk!

ihik hik hik! [nada baby gelak-gelak]



ahhh...lagi dua hari kerja. lepas ni tak dengar dah bunyi baby nangis pagi-pagi, gelak lepas mandi. akan rindu dengan mereka semua nanti. kejap je kerja, tapi memang meninggalkan kesan.

and maybe sebab diorang dapat agak yang aku pun akan berhenti tak lama lagi, maka macam-macam hal diorang buat. padahal budak yang datang tak ramai pun.
ada yang nangis tak henti-henti, baby pulak nak sentiasa berdukung. tak nak lepas pulak da. budak-budak besar yang sebelum ni tahu je nak mandi sendiri mula gedik-gedik mintak dimandikan.



and paling akan aku ingat, tragedi aku dihimpap buaian. sabar sabar...
dah cakap banyak kali jangan main-main dekat situ. tapi degilnyaaaaaaaa, Masya-Allah!
memang nasib baik sangat buaian tu hempap aku je. kalau la terhimpap baby or budak lain, penat pulak nak menjawab dengan parents. mau masok mahkamah la pulak nanti!

paling syokkkk sekali, dah dapat GAJI in advance!
hooo-rrayyyy!
makcik aku cakap " tahniah and terima kasih banyak-banyak sebab dah tolong achik! anyway, lepas ni boleh la kerja sini kalau achik mintak tolong ey?"
aku pun senyum sengih sengih je. bukan tak nak kerja! penatttt & sikap mengantok aku yang tak terbendung ni memang halangan terbesar untuk aku terima kerja macam ni.




tapi ada lagi DUA HARI.
counting daysssssss...........
to sleeppp...

No comments:

Post a Comment