Tuesday, November 9, 2010

kerja kerja

cuti cuti cuti.

haish..boring jugak cuti kalau tak ada benda nak buat. kalau hari-hari duk tengok movie sampai tv dah panas macam microwave, on9 berjam-jam sampai laptop dah hang, kunyah-kunyah makanan sampai rasa kena buat treatment gigi, maknanya aku kena tetapkan matlamat cuti secepat mungkin...

tapi, cuti kali ini maybe lebih bermakna, sebab aku akan mula bekerja. oyeahhh~ malas sebenarnya.
heh, kerja untuk dapat experience tau! *try to be +ve*

disebabkan makcik aku buat offer paksa-rela dekat aku, aku buat keputusan untuk start bekerja minggu depan. lagipun, ibu aku dah keluarkan ayat taknak tanggung duit sewa rumah aku waktu cuti. dalam purse pun aku korek-korek nak beli roti, adela tinggal seringgit lapan puluh lima sen. cukup la untuk tanggung hidup seminggu ni.

looking forward to be : babysitter!

p/s *utk parents kpd bayi yg aku bakal jaga* : sila buat pendinding untuk bayi anda sebelum hantar terus kepada saya.


No comments:

Post a Comment