Sunday, November 7, 2010

welcome welcome, HOLIDAYS !

sudah-sudah dengan mood exam. noktah. tamat. hah? korang tak abis exam lagi? nasib laa..
aku dah tamat semester ni. repeat? lulus? nanti baru pikir!


sekarang nak usha mood cuti pulak. tapi takde jalan-jalan. duit takdo.
kali ni aku nak welcome-welcome mood exclusive dari rumah parents aku.
mood cuti-cuti kali ni memang aku gerenti menjamin terjamin boleh dapat free dari rumah.
sonang yoo..



1. kau keluarkan semua stok movie, dvd, cd. masukkan dalam player, and press PLAY.

2. kau masuk bahagian dapur rumah. try bukak peti sejuk. banyak makanan kan? kau bawak keluar makanan tu sambil kunyah-kunyah tengok movie.

3. cuba try golek-golek atas katil empuk tu. pastu dengan selimut tebal, kat luar hujan lebat. perghhh!!! paling heaven!!

4. dapat pulak, on wireless, sambil on9 atas katil empuk. bukak fb, bace blog, stalk sana-sini. memang tak keluar bilik la jawabnya.



so, itu antara step-step nak dapat eternal mood cuti daripada rewang sana-sini buang duit kan?
perfect sangat untuk orang pokai macam aku.

sekian,

welcome holidays!

No comments:

Post a Comment