Friday, December 10, 2010

cool result

hollllllaaaaaaaaaa !

aku baru balik dari cuti-cuti bersama family tersayang. ouhhh.. sangat seronok!
pergi melaka je, tapi tetap seronok. jom ramai-ramai pergi Melaka. macam-macam ada. 
shopping pun bestttttt! sekarang kan musim Y.E.S. discount 50%, 70% memang perghhhhhh! rugi la tak shopping... makanan pun sedap-sedap belaka. heritage city kan? fulaweh! memang ramai tourist la. sesak bertambah sesak lagi-lagi weekend.
apa lagi? semuanya ada di Melaka. jom jom! 
Hahaha. tiba-tiba promote pulak.


dalam seronok-seronok bercuti berjimba, result exam pun keluar. mula-mula macam cuak. pernah dengar tak orang tua-tua kata " jangan gembira-gembira sangat, nanti akan ada berita sedih menyusul " ? errr. tak pernah tak apa. maybe, aku ni kadang-kadang dengar dalam mimpi pastu terbawak-bawak in reality life.
berbalik pada ayat tu, aku sentiasa beringat. contohnya : esok result exam keluar, so aku kena aware harini jangan gembira-gembira sangat, takut esok result keluar menangis. kolot? tak kesah! 
so, hari pertama di Melaka, kurang mengujakan bagi aku. aku gelak-gelak sekejap dengan adik-adik, bila tak ada benda menarik, aku terpikir pasal result. lepas tu, teman adik mandi pool, aku seronok main-main air. bila naik darat, perasaan over seronok tadi dah natural balik. Hahaha. jangan tanya macam mana aku nak kawal perasaan tu. penat tau sebab asyik kena ingat resultttt je!


finally, pagi esoknya sebelum sarapan, one of my housie sms dan tanya result. aku terus text dia, suruh cek aku punya. i'm soo desperate ok! kalau tak, aku memang tak nak orang lain tengok result aku dulu. and whoahaa. 


alhamdulillah~ no repeat papers. semua lulus. tak ada C jugak. ahaha..cehh~ ingat flying colours skyhigh dapat dean list? not so lucky...

dah lulus pun aku sangat bersyukur sebab ada dua paper yang carry-mark sangat rendah dan aku tinggalkan soalan 25 markah sebab otak sangat blur blank! 




plus aku tertidur time exam menyebabkan ada soalan yang aku tak sempat nak jawab dengan sepenuh hati. ececeh. dan dan. padahal tiap paper i took a nap. teroknyeee!  =D
tak apa. next sem, i'll try harder!

thanks friends yang study sama. lecturers yang banyak membantu. Allah, of course, yang makbulkan doaku. and ada seorang member yang hari-hari jadi text-mate aku sepanjang exam. thanks for your support, tolong kejut study. memang takkan lupa.
dan mereka yang turut sama sukses dan seiringan dengan aku.

tak lupa juga, byebye my third language - Arabic and cocuriculum - Brass Band.
siapa kata masuk Brass Band affect pointer? i got straight A's for the whole 3 sem tau!
and Arabic yang super duper seronok. lecturer tak pernah tak best! and you can surely pass this subject. and belajar bahasa syurga. 



cutiiiiiiiiiiiiiiiiiii sakannnnnnnnnn!!! walaupun poket dah kering.

congrats course-mate yang dpt DL!
i envy you sooooo much!!!


No comments:

Post a Comment