Monday, November 1, 2010

i hate you

awak, awak tahu tak? saya benci dengan awak. sangat-sangat... awak nak tahu kenapa? banyak sebabnya awak... betul! saya tak tipu, awak... saya benci awak sebab awak selalu ambil berat pasal saya.... saya lagi benci awak sebab awak selalu ada masa untuk layan saya merepek... ada lagi ni awak... saya benci sebab awak selalu ada bila saya perlukan teman... dan paling saya benci bila awak motivate saya waktu saya tengah down... awak, banYAK sangat benda yang Saya benci pasal awak, tapi awak tak pernah mengelak atau mengeluh bila saya saje kacau awak time study, time awak tengah Rilex-rilex, tengah makan... Dan awak tau tak apa yang sebenaRnya sebab saya benci sangaT dengan awak? SAYA BENCI AWAK SEBAB SAYA SAYANG AWAK SANGAT-SANGAT. awak. tolong jangan tanya lagi kenapa saya benci awak eh? promise? tq awak..... 

2 comments:

  1. ish kau ni...
    camni plak perangainya...

    kau nak praktikal kan ke ape org kate tu..
    "benci tanda syg?"'issshh..

    ReplyDelete
  2. hahaha.
    aku tgh cube praktik ni~ b4 ni mcm x caye je..

    ReplyDelete